Select Page

De nieuwe Slim Huishoudenapp is verkrijgbaar!

De nieuwe Slim Huishoudenapp is verkrijgbaar!

De nieuwe Slim Huishoudenapp ligt inmiddels in de Play Store voor de androidgebruikers. En voor de I-phone is de nieuwe app inmiddels verkrijgbaar in de App Store. De naam van de nieuwe app blijft ongewijzigd: namelijk Slim Huishouden.

 

Nieuwe functies

De app is verbeterd. Je kunt vanaf nu de taken afvinken en zelf taken toevoegen. Dat kan bij zowel de huishoudschema’s als bij de routines. In de toekomst willen we de app verder verbeteren. Als je hiervoor ideeën hebt, laat dan een berichtje achter.

 

Verkrijgbaarheid en mogelijke bugs

De nieuwe app is beschikbaar voor Android- en Iphonegebruikers. Helaas niet voor Windows.

Google rolt de app geleidelijk uit, dus helaas kan nog niet iedere Androidgebruiker de nieuwe app downloaden.

Er zitten nog wel wat bugs in de nieuwe app. De eerste bugs zijn er vanmorgen al uitgehaald met een update. Komen jullie iets tegen waarvan je denkt dat het niet klopt of heb je verbeterpuntjes voor de app, laat dan hieronder een reactie achter.

 

Heel veel plezier en gebruikersgemak met de nieuwe SlimHuishoudenapp!

34 Comments

  1. Mar

    Kan in de app-store de app niet vinden, kan hem dus niet downloaden op mijn iPad .

    Antwoord
  2. Mar

    Kan in de app-store de app niet vinden. Kan hem dus niet downloaden.

    Antwoord
  3. Marieke

    De hele app ligt bij mij plat. Kan niks meer afvinken. Opnieuw gedownload en nu doet ie helemaal niks meer.

    Antwoord
    • redactie

      Dat is vervelend. Welk besturingssysteem heb je android of iOS? En weet je ook hoe oud het besturingssysteem is? We zijn er deze week achtergekomen dat met name de oudere Android besturingssystemen problemen geven. We zijn dat nu aan het inventariseren.

      Antwoord
      • Marieke

        Ik heb geen idee of het oude of nieuwe is. Ik heb android.
        Erg jamner dat ie het niet meer doet want de app werkt erg motiverend voor mij☹. Ik hoop dat hij het snel weer doet. Voorlopig doe ik het maar weer met de papieren versie?

        Antwoord
        • redactie

          Wij hopen het ook dat de app snel doet wat het moet doen!

          Antwoord
  4. Anne

    P.s. het weekschema wijzigt wel wat betreft de datum maar dat is dan ook alles 😉
    Ook zou het fijn zijn als dagelijks de routines weer open staan en wekelijks de weekklussen. Nu moet ik ‘s ochtends eerst alles ontvinken voor ik aan de slag ga.
    Bedankt alvast!

    Antwoord
    • redactie

      Bedoel je met de wekelijkse weekklussen de wekelijkse routine? Ik wacht nog op groen licht van Raphael om die wekelijkse routine te kunnen plaatsen.

      Antwoord
      • Anne

        Ja dat bedoelde ik inderdaad, maar dan wacht ik het wel rustig af.

        Wat het andere probleem betreft, ik heb Android maar inmiddels ben ik weer up to date hoor. Ik heb de app gewist en weer opnieuw gedownload en toen kreeg ik wel de nieuwe poetsklussen. Ben dus meteen ijverig aan de slag gegaan met de kledinglades van mijn zoon 🙂
        Op wat kleine verbeterpuntjes na die ik dus meldde, ben ik supercontent met jullie hoor!

        Antwoord
  5. Anne

    Met veel plezier altijd de app gebruikt maar nu blijven de huishoudtaken steken lijkt wel. De poetsklussen zijn al weken hetzelfde. (Weekschema) Ramen zemen en vitrage schoonmaken. Wordt er nog aan gewerkt?

    Antwoord
    • redactie

      Dat is vervelend om te horen. Een paar vragen. Heb je Android of iOS? En weet je toevallig welke versie je van de app hebt? Er zijn overigens nieuwe updates voor zowel Android als iOS. Ik geef dit in ieder geval door aan de appbouwer. Want hij moet hier zeker mee aan de slag, vooral omdat het probleem vaker voorkomt. Het is alleen vreemd want bij mij (iOS) werkt het wel goed. En bij een aantal werkt het goed, en een aantal mensen lopen tegen deze problemen aan, dus waar dat aan ligt?????

      Antwoord
  6. Gabrielle

    Er zijn allemaal (bron)teksten te zien in de app, ik heb een screenshot gemaakt maar die kan ik hier niet plaatsen. Ze zijn o.a. te zien bij ‘nieuws’ en ‘weekmenu’

    Antwoord
    • redactie

      Dank je wel voor je reactie. We zijn met dat stukje nog bezig. We hopen dat dit met 1 of 2 weken is opgelost.

      Antwoord
  7. Tina

    Hallo, ik kan geen taken toevoegen aan de schema’s in mij iPhone app. Zou het heel fijn vinden. (Aan de routines kan ik wel taken toevoegen)

    Antwoord
    • redactie

      Daar werkt de appbouwer nog aan, helaas nog even geduld.

      Antwoord
  8. PAtricia

    Er is alleen nog maar een afvinklijst beschikbaar die deze week niet vernieuwd is. Verder mis ik de volgorde van de taken zoals op de website is vermeld. Daarnaast mis ik ook het dagelijkse pushbericht met daarin de taken voor die dag.

    Antwoord
    • redactie

      We gaan binnenkort een abonnement voor de pushberichten aanschaffen. We hebben begin volgende week daar een gesprek over met Raphael. We zijn nog in overleg met de appbouwer hoe de taken in een andere volgorde geplaatst kunnen worden. Naar de afvinklijst zullen we morgen kijken, we hebben zelf wel de nieuwe exemplaren geupload, dus waar dat fout is gegaan weten we niet.

      Antwoord
  9. Jacomien

    Ik krijg de melding “disabled” this app jas been set to inactieve.
    Zijn er meer mensen die dit hebben?

    Antwoord
    • redactie

      Waarschijnlijk heb je een android telefoon? Google rolt de nieuwe app geleidelijk uit, daar hebben wij helaas geen invloed op. Heb je een IOS dan kun je de app verwijderen en opnieuw downloaden, dan zal de nieuwe app wel werken.

      Antwoord
      • Kelsey

        Dus als ik het goed begrijp wordt het wachten door Google om de app te kunnen gebruiken? Doordat er disabled vermeld staat?

        Antwoord
        • redactie

          De app is afgelopen maandag naar de Playstore gestuurd. Een deel van de android gebruikers kan inmiddels gebruik maken van de nieuwe app. En het gedeelte van de gebruikers waar de niewue app nog niet is uitgerold door Google zal helaas nog even moeten wachten. Apple rolt de app wel meteen in het geheel uit, Google doet dit anders…..

          Antwoord
    • Kelsey

      Ja ik krijg dit ook vermeld… enorm jammer want ik gebruik wekelijks deze afvinklijst..

      Antwoord
      • redactie

        De nieuwe schema’s komen vannacht in de app te staan. Werkt de app nog niet dan kun je het schema ook op de website bekijken. We hopen dat alle gebruikers van onze app zo snel mogelijk van de nieuwe app gebruik kunnen maken.

        Antwoord
  10. Julie

    Het afvinken gaat jammer genoeg niet of heeeeeel moeizaam (iphonegebruiker)

    Antwoord
    • redactie

      Dat klopt, er zijn problemen de Ios versie. Maar daar wordt aan gewerkt.

      Antwoord
  11. Karo

    Hier ook zelfde probleem… niets te zien op de app op mijn iPhone

    Antwoord
    • redactie

      Nog even geduld, er is gisteren een update naar Apple gegaan en zodra dit bij Apple is doorgevoerd moet de app werken.

      Antwoord
      • Karo

        Super! Bedankt vr de info!!

        Antwoord
  12. Suus

    Ik heb heel erg uitgekeken naar de afvink mogelijkheid, helaas ben ik inmiddels een beetje teleurgesteld. Ik gebruik het 2 wekelijkse schema.
    Hoewel de app bij mij redelijk goed werkt (bugs zijn begrijpelijk bij een nieuwe app), mis ik de volgorde zoals deze op de website staat.
    Ik vind het prettig om te weten wat ik elke dag mag/moet doen. Nu staat alles door elkaar.
    De dagelijkse routine zou ik graag in volgorde aan kunnen passen. Niet zo logisch om eerst je kinderen naar school te brengen om vervolgens de lunch klaar te maken en te ontbijten.
    Ik blijf nog maar even de uitgeprinte versie van de webiste gebruiken.

    Antwoord
    • redactie

      Dat begrijp ik, daar wordt aan gewerkt en hopelijk vinden ze daar een oplossing voor.

      Antwoord
  13. Caro Nijboer

    Hallo,

    Ik heb zojuist de app gedownload want ik was zeer benieuwd. Ik heb deze gedownload op mijn Iphone, maar wanneer ik een schema moet kiezen en dit aanvink, lijkt het alsof de app er daarna niks mee doet. Telkens blijft er staan dat ik een abonnement moet kiezen. De app is nu verder “leeg”.
    Kunnen jullie me hierbij helpen?

    Alvast hartelijk dank!

    Antwoord
    • redactie

      Ik heb inmiddels hetzelfde probleem, heb ook een Iphone. Vanmorgen had ik nog een schema, en nu is het weg. Ik heb het bij de helpdesk neergelegd en zij gaan ermee aan de slag.

      Antwoord
      • ANNEKE

        hallo, bij mij op mijn iPhone precies hetzelfde namelijk een leeg scherm na aanvinken abonnement.
        fijn dat er aan geweekt wordt.
        dank alvast.

        Antwoord
        • redactie

          Bij de Ios versie zijn er wat problemen. Er is inmiddels een update gedaan. Maar er schijnt ook een fout in de server te zitten waardoor niet de juiste informatie naar de app wordt verstuurd. Het staat aan de achterkant van de app wel goed, maar bij het verzenden gaat het mis. Daar wordt op dit moment aan gewerkt, helaas dus nog even geduld.

          Antwoord

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Categorieën




Nieuwsbrief en schema’s

* indicates required


Nieuwsbrieven


Bekijk ons cursusaanbod

Pin It on Pinterest

Share This
X